«بسیج لشگر مخلص خداست»

بسیج یعنی تداوم انقلاب، استمرار انقلابی گری

«بسیج لشگر مخلص خداست»

بسیج یعنی تداوم انقلاب، استمرار انقلابی گری

«دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور آبادان»

برد آزاد دانشجویی -1

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۲ ب.ظ

« برد آزاد بسیج دانشجویی »

بعد از توافق ایران و 1+5 سوال هایی مطرح شده راجع به اینکه کدام طرف پیروز است.

جواب را باید در آنجا جست که کدام یک مجبور به تغییر سلوک خود شد. غرب که پیشتر برنامه هسته ای ایران را بهانه ای برای دشمنی علیه ملت ایران قرار داده  بود، با اعمال تحریم های ظالمانه، (تحریم هایی که به گفته آنان فلج کننده است و برنامه هسته ای ایران را متوقف می سازد) سعی در دستیابی به سه هدف داشتند؛

1- اعمال فشار بر اقتصاد جمهوری اسلامی، برای تنگ کردن معیشت مردم

2- جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

3- بد نام کردن جمهوری اسلامی و گسترش ایران هراسی در جهان

اما با ارزیابی روند حرکت جمهوری اسلامی در طی سال های اخیر، در می یابیم که غرب در دستیابی به اهداف شرورانه اش ناکام مانده، چرا که جمهوری اسلامی با وجود تمام تهدید ها و تحریم ها و حتی ترورها، نه تنها برنامه ی هسته ای خود را پیش برد، بلکه در دیگر زمینه های علمی نیز، پیشرفت چشم گیری داشته است.

و از طرفی اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و حضور بیش از 120 کشور، اعتماد به ایران در جهان را تثبیت  مقوله ایران هراسی را رد کرد.

حال که در حوزه اقتصاد به دلیل سوء مدیریت و سنگ اندازی بعضی اقتصادیون داخلی، اوضاع نابسامان شده، اینک ملت ایران سعی در تحقق حماسه اقتصادی برای شکست دسیسه های دشمن دارد. ملتی که به استکبار جهانی ثابت کرد که زمان زورگویی به این ملت گذشته، و این ملت در راه پیشرفت و تعالی، مقاومت و پایداری می کند و از تمام حق و حقوق خود، عقب نشینی نخواهد کرد. این امر در مذاکرات ژنو به وضوح  به دیده شد، هنگامی که غربی ها برای جبران شکست و ناکامی خود، سیاست بهانه جویی برای عدم توافق و ادامه تحریم را پیش کشیدند، زیرکی  و مقاومت دیپلمات های ایرانی، راه را بر آنان بست و توپ را در زمین دشمن انداخت  وهمان زمان که غرب برای وقت کشی شروع به پاسکاری کرد، بازهم شفافیت و قاطعیت ایران راه را بر آنان بست و ناکام ماندند. زیرا تاکتیک شان دیگر کارساز نبود و مجبور به تغییر این سلوک شدند، و بالاخره به قبول توافق موقت تن دادند. البته با تأکید بر این نکته که غرب تنها تاکتیک خود را تغییر داد نه استراتژی اش را!

این بدان معناست که آنها همچنان به زورگویی و دشمنی با ملت ایران پافشاری خواهند داشت و ملت ایران همواره، به مقاومت و شعار و اعتقاد مرگ بر استکبار و در رأس آن آمریکا ادامه می دهد.

 نوشته شده توسط یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان (نام ایشان محفوظ است)

 انتشار همزمان در برد بسیج دانشجویی در محوطه دانشگاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۹
بسیج دانشجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">