«بسیج لشگر مخلص خداست»

بسیج یعنی تداوم انقلاب، استمرار انقلابی گری

«بسیج لشگر مخلص خداست»

بسیج یعنی تداوم انقلاب، استمرار انقلابی گری

«دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور آبادان»

 

سعید قاسمی در "دانشگاه سجاد" مشهد مطرح کرد:

نامه صدام پس از جنگ تحمیلی به عربستان چه بود؟/ باور کردم نوشیدن "جام زهر" می‌تواند اتفاقات امروز کشور ما باشد

 

به گزارش خبرنگار"خبرگزاری دانشجو" از مشهد، این فعال سیاسی دقایقی پیش در همایش"از قطعنامه 598 تا توافقنامه ژنو" در آمفی تئاتر دانشگاه سجاد مشهد که توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد گفت: جنگ ایران و عراق دروغ بزرگی است که برخی مغرضان داخلی ساخته‌اند، داستان جنگ 31 شهریور 59 دروغ بزرگی است که برخی مغرضان داخلی به آن دامن زده‌اند و در حقیقت جنگ ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق 20 روز قبل با کشتار مردم در قصر شیرین آغاز شد.

این فعال سیاسی بیان داشت: چندین دروغ بزرگ در خصوص جنگ ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق وجود دارد که همیشه وجود مرا می‌لرزاند که اولین آن تحریف تاریخ جنگ به تاریخ 31 شهریور 59 است.

 

وی ادامه داد: متاسفانه صدا و سیمای هیچ گاه نمی‌آید و به فرزندان ما نمی‌گوید که ما چگونه توانستیم معادلات پیچیده تر از داعش را در دو سال باقی مانده به شروع جنگ تحمیلی در منطقه کردستان دفع کنیم.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه از هنگامی که شاگرد محمد بروجردی در خوزستان شدم قید رفتن به کردستان را زدم خاطرنشان کرد: آنچه ما در کردستان در پیش روی خود دیدیم نمونه ضعیف شده آن چیزی است که امروز داعش در عراق و سوریه دنبال می‌کند.

 

قاسمی گفت: صدا و سیما و برخی مسئولین و خواص داخلی اجازه نمی‌دهند تا آن تاریخ نانوشته را شما بدانید و اجازه نمی‌دهند تا بدانید که ما چگونه از آن مصائب بزرگ عبور کردیم.

 

وی با بیان اینکه مسعود و مریم رجوی در این مملکت بیش از 12 هزار ترور انجام دادند که بسیار کثیف‌تر از جنایات امروز داعش است افزود: آنچه بیش از این مرا رنج می‌دهد تحمل ارجح دانستن پایتخت نشینان نسبت به سایر مردم ایران است.

 

قاسمی بابیان اینکه تاریخ شروع جنگ ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق 31 شهریور 59 نیست گفت: در حقیقت تاریخ حمله عراق به پایتخت ایران در این تاریخ رخ داد و در حقیقت از 20 روز فبل از این روز مهران، میمک و قصرشیرین از سوی عراق گلوله باران شدند و 200 کیلومتر از خاک ایران در دست عراق بود.

 

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر واقعیت این است که مردم قصر شیرین آدم نیستند و پایتخت نشینان ویژه هستند پس باید این تاریخ جنگ باید درست باشد. این اعتراض خود را سینه به سینه منتقل خواهیم کرد.

 

 قاسمی با بیان این سوال که آیا دانشجویان کشورمان از خود نمی‌پرسند که چگونه عراقی که امروز نمی‌تواند خود را در مقابل 30 هزار داعشی محافظت کند هشت سال دربرابر ایران جنگید گفت: متاسفانه باز هم آنانی که نمی‌خواهند شما با حقیقت وجودی خود آشنا شوید به شما نگفته‌اند که ما با وجود متوسلیان، باقری، برونسی و بروجردی جنگی را هشت سال طول دادیم که جنگ جهانی سوم بود نه جنگ ایران و عراق.

 

وی به صحبت ظریف در دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: همین‌هایی که امروز می‌گویند آمریکا با یک دکمه تمام تاسیسات نظامی ما را نابود می‌کند همین‌ها اجازه نمی‌دهند تا شما بدانید ایران در خط مقدم مبارزه با عراق از 18 ملیت اسیر گرفت و این جای تعجب دارد که سربازان آماده این 18 کشور با تمام تجهیزات در خط مقدم عراق چه می‌کنند!!!

 

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه برای بسیاری این موضوع به هیچ عنوان دارای اهمیت نیست و باید مرگ فرستاد بر این تاریخ و تاریخ نویسی یادآور شد: دانشجو نباید بداند اجدادش با چه کسی و در چه قدو قواره‌ای جنگیده است؟ متاسفانه امروز بسیاری از گروه‌های ارزشی ما تنها گزارش کار خود را تنها با یک شیپور زدن برای شهدا به سرانجام می‌رسانند.

 

قاسمی با بیان اینکه در جنگ جهانی ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق ما از ترکیه، پاکستان، عمان، یمن، قطر، سومالی، مصر، تونس، بحرین و دیگر کشورها اسیر داشتیم خاطرنشان کرد: روسیه خبیث با موشک‌هایش، فرانسه با میرهایش و بنگلادشی‌ها با تحریم کیسه شن برای سنگر سازی هر کدام به نحوی در مقابل ما ایستادند.

 

تحریم‌ها در گذشته و امروز دروغ بزرگ برخی خواص داخلی و دشمنان خارجی بوده است

 

این فعال سیاسی گفت:اگر امروز برخی خواص داخلی می‌گویند ما در تحریم هستیم و در دیدار با رهبری بر این موضوع تاکید می‌کنند در حقیقت ما همان سریال تکراری دروغگویان زمان جنگ را در مقابل خود داریم.

 

وی ادامه داد: قطعنامه 598 حقیقتی است که 20 روز پیش سالگرد آن بودیم و باز هم با بازار گرمی صدا و سیما و جنجال سازی برخی مسئولین داخلی اجازه ندادند جوان دانشجوی ما بفهمد حقیقت این قطعنامه چه بود.

 

قاسمی با بیان اینکه صدام پس از جنگ ایران با دشمنان جهانی‌اش عربستان را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید شما یهودیان خلیجی هستید و اگر نبودند سربازان عراقی که تنها در عملیات فاو در برابر بسیجیان خمینی 50 هزار کشته دادند امروز این بسیجیان شما را از داخل کاخ‌هایتان هنگامی که مشغول کثافت کاری بودید بیرون می‌کشیدند.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه حاج آقا خاطره در صحبت‌های اخیرش جام زهر را زیر سوال برده و گفته است" قطعنامه 598 خیلی هم زهر نبود و حلاوت‌هایی هم داشت" افزود: ای کاش دانشجوی ما بداند که چگونه برخی در این کشور نهنگ ایرانی که سرش در بین نحرین و کربلا و نجف و سینه‌اش در خلیج فارس بود امروز تبدیل به گربه‌ای زیبا کرده‌اند.

 

وی خطاب به دانشجویان گفت: می‌دانید چرا امام قطعنامه 598 را پذیرفت؟ زیرا علی رغم اینکه امام خمینی(ره) معتقد به مقاومت و ادامه جنگ بود رئیس جمهور و فرمانده سپاه آن زمان کار خود را می‌کرردند و دیگر از جنگ حمایت‌هایی که باید صورت می‌گرفت را انجام نمی‌دادند.

 

قاسمی با اشاره به فتنه سال 78 و 88 تصریح کرد: هنگامی که من پرچم تغییر را در فتنه 88  در دستان کسی دیدم که روزی در زندان ساواک شکنجه می‌شد و بعدها بعثه مقام معظم رهبری و کفیل حاجیان حج شد باور کردم نوشیدن جام زهر می‌تواند اتفاقات امروز کشور ما باشد.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه آن دخترکی که امروز در خصوص مقام معظم رهبری می‌گوید آقا آقا نبود پدرم او را آقا کرد افزود: اگر می‌خواهید در دانشگاه بدون در نظر گرفتن ظاهر فرد حقیقت باطنی او را بشناسید بدانید ملاک خود شخص نیست بلکه میزان حال اوست، میزانی که در خصوص کروبی، او را از یار امام بودن به دشمن مقام معظم رهبری تبدیل کرد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۳
بسیج دانشجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">