«بسیج لشگر مخلص خداست»

بسیج یعنی تداوم انقلاب، استمرار انقلابی گری

«بسیج لشگر مخلص خداست»

بسیج یعنی تداوم انقلاب، استمرار انقلابی گری

«دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور آبادان»

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در اجتماع پر شکوه دهها هزار نفر از فرماندهان بسیج، بسیج را مظهر ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامی برشمردند و با تبیین ویژگیها و روشهای فریبکارانه و حق ناپذیر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، ایستادگی و اقتدار ملت را تنها راه مأیوس شدن دشمن برشمردند و با تأکید بر حمایت قطعی از دولت و مسؤلان افزودند: در بحث هسته ای خطوط قرمز باید رعایت شود و از حقوق ملت، حتی یک قدم عقب نشینی نشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۱
بسیج دانشجویی

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آبادان وظیفه خود می داند که مراتب قدردانی و سپاس را از عوامل و مسئولین این واحد دانشگاهی که در هر چه بهتر برگزار کردن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین، کمال همکاری را داشته اند بجای بیاورد. همچنین جا دارد قدردانی ویژه ای از واحد فرهنگی دانشگاه و سرپرست آن آقای عباس نژاد و همه دانشجویانی که با عشق و ارادت خود به اهل بیت (ص)، باعث رونق بخشیدن به این مراسم شدند به عمل بیاوریم. باشد که مولای مان شفیع ما در روزهای سخت دنیا و آخرت باشد.

 

                 سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آبادان

                                حسام درشمالی

 

گزارش تصویری این مراسم در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۵
بسیج دانشجویی

« بسم الله الرحمن الرحیم»

 

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آبادان، افتخار دارد در هفته بسیج از پایگاه مجازی خود رونمایی کند. شاید این تلاش کمی دیر، کم توان و به طور موازی با تلاش دوستان عزیزی که هر کدام در برهه ای از زمان هم و غم خود را معطوف به پیگیری امور بسیج دانشگاه کرده بودند، تلقی شود. و البته آنچنان هم بی جا نیست! اما به حول و قوه الهی تلاش ما در این پایگاه براین است که در حد توان و ظرفیت خود، قدمی ر در راه ادای دین به انقلاب اسلامی و ارزش های آن برداشته باشیم. حال که امروز سی و اندی سال از فرمان امام حکیم ما مبنی بر تشکیل بسیج می گذرد، و این تشکیلات برآمده از مردم، ظرفیت خود را با رشادت ها و مجاهدت ها در دوران دفاع مقدس و دفاع از ارزش های اسلامی نشان داده است، بر سنگینی مسئولیت ما صد چندان می فزاید. چه اینکه این عرصه، عرصه مجاهدان راه حق می باشد. آنانی که ایمان همراه با عمل را به منصه ظهور گذاشتند. و به فرموده ی امام خامنه ای مدظله العالی : "بسیج امتحان خود را در مواجهه با وسوسه ها ( و تشکیک ها) داده است." که این خود نشان از ایمانی است که در شجره بسیج جاری است و حیاتش را سبب می شود.

 

ما نیز از خدای متعال خواستاریم که در راستای امر ولی زمان خویش بتوانیم با سرلوحه قرار دادن عناصر : "بصیرت" ، "اخلاص" و " عمل به هنگام و به اندازه" در تداوم این راه و جریان تاثیر گذار باشیم. هر چند که این بنیان پاک است که ما را می سازد و به تعالی خواهد رساند.

 

لذا از تمامی دانشجویان و عزیزانی که تمایل به همفکری، همراهی و همکاری با بسیج دانشجویی این پایگاه، در عرصه های و زمینه های گوناگون را دارند، فارق از هرگونه گرایش سیاسی و فکری و سمت و جایگاه، دعوت می شود تا ما را یاری دهند تا به عنایات خدای متعال و حضرت ولی عصر ارواحناه فداه بتوانیم ظرفیت های نهفته در این نهاد و این جوانان را شکوفا سازیم. به هر طریق، ما نیز خود را جایز الخطا می بینیم و مبری از لغزش نیستیم. لذا نیاز به نگاه نقادانه و تذکر دلسوزانه ا احساس می کنیم و آن را برای خود واجب می دانیم. این بار گران متوجه شما مخاطبی است که ما را رصد می کند. چه دانشجویی از این دانشگاه و چه فردی خارج از آن. انشاالله که ارزش نقد کردن را داشته باشیم.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۹
بسیج دانشجویی